Dostava

DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Dobavljivost artiklov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti, potem ko prejmemo vaše naročilo. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Artikli, ki so bili naročeni do 10.00 ure in so na zalogi, bodo odpremljeni še isti dan, najkasneje pa v treh (3) dneh po prejemu naročila in njegovi potrditvi. Podatek ne velja za sobote, nedelje in prazniki.

 


STROŠEK DOSTAVE

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Naročeno blago bomo dostavili na naslov, ki ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletnem mestu GLS Slovenia izberete tudi GLS Paketno trgovino ali GLS Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). V polje s podatki za dostavo je potrebno zgolj napisati vaše ime in priimek, ter naslov izbrane GLS Paketne trgovine ali GLS Paketomata.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS Slovenia dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.

Seznam Paketnih trgovin in Paketomatov se nahaja na spodnji povezavi: Lokacije Paketnih trgovin in Paketomatov.

 

POZOR!
Pred pošiljanjem izdelkov večjih dimenzij ali teže ocenimo ali se izdelek lahko pošilja po pošti ali pa ga je potrebno pripeljati preko drugega prevoznika (npr. večje količine sveč,...itd). V takem primeru lahko nastanejo tudi dodatni stroški o katerih pa vas bomo seveda v naprej obvestili.

Kupec seveda lahko zagotovi prevoz tudi sam.

 


OSEBNI PREVZEM
Pri osebnem prevzemu v podjetju (PE Slovenske Konjice, Liptovka 34) stroški dostave niso obračunani.
Samo po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem blaga na lokaciji podjetja.

 
Podjetje ne odgovarja za pravopisne, cenovne ali tekstovne napake. Pridržujemo si pravico do spremembe cen. Vse slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.